lördag 22 december 2012

magiskt rödingfiske del 3!

Tjenare! nu ska jag skriva om det sista rödingpasset som var det bästa! denna gång var det jag och min vapendragare jens som gav oss ut! datumet var 5e december! Fisket var bra överlag och jag fick sätta rödingpb för andra dagen i rad! sjukt kul! tänker inte snacka så mycket idag utan nu kommer det bilder!


 en liten men väldigt vacker röding!



där har vi henne! BAM 5 kilo röding! het galet kul!! 



En helvild Rb som slet av spöt för mig, smack sa det i mothugget o det var av! hehe. kul!





och för er som undrar va dom stora rödingarna hugger på så är detta ett tackel som funkar kanon!

Det var allt för idag! men det kommer mer snart! sitter nämligen på ett fint ismetepass! med det tar vi inte idag! tjehej!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar